טורקיה, האם נשוב לטייל בה ?

לקריאת התוכן

ב 7/10/23 השתנתה המדינה ואיתה גם מפת התיירות של הישראלים.

עזבו את זה שחודשיים כמעט אף אחד לא יצא מהארץ לטייל בחו"ל, אבל כעת, כשמתחילים קצת לחשוב על טיולים קצרים להפוגה ולנשמה, רשימת היעדים עוברת תחת מסננת חדשה: האם אוהבים אותנו ביעד? תומכים בנו ? האם בטוח לנו כיהודים וישראלים לטייל שם?

אז היעד הראשון שלא עבר במסננת ושהישראלים שמו עליו איקס ענק, הוא טורקיה. הפגנות הענק, המדיניות של ארדואן, כמות הרוע שיצאה מהם… גרמו לישראלים לעצור. ממצב של עשרות טיסות ביום לטורקיה, עברנו לאפס. אין נסיעות לשם.

יומיים לפני השבת השחורה חזרנו מטיול נהדר באיסטנבול. יום לאחר מכן היינו אמורים להוציא קבוצה נוספת. הכל כבר היה מוכן… ואז קרה מה שקרה. אז כמובן שעצרנו וביטלנו הכל. אגב, תוך יומיים החזרנו את כל הכסף לנרשמים שלנו וזאת למרות שכספים נשארו אצל חברות הטיסה והספק בטורקיה. בחרנו לא לתת למטיילנו להמתין להחזר. אז סגרנו את היעד.

עשרות פעמים עם קבוצות באיסטנבול הרגשנו שם כיף ובטוח. העם הטורקי בדרך כלל אהב אותנו ואת הארנקים השופעים שלנו. עשינו שם כיף חיים. בילינו, אכלנו טוב, קנינו בלי סוף ונהנינו מהיופי של העיר המטורפת הזו אשר כ- 16 מיליון איש גרים רק בה. איסטנבול היפיפייה תמיד הייתה יעד נהדר לתייר הישראלי והמצב החדש שנקלענו אליו, החזיר אותנו לתקופה בה נעצרה התיירות לטורקיה, לאחר משט המרמרה. אז עצרנו. כי יש את הכבוד הישראלי שלנו.

האם נשוב לטייל בטורקיה? האם נחזור לאיסטנבול? אם אני צריכה להעריך, אז כן. מתי? כנראה רק אחרי הסתלקותו של ארדואן, ורק במידה שיעלה לשלטון אדם מתון והגיוני ממנו. רק אז אולי נחליט לתת להם צ'אנס נוסף.

ומה על הקפה הטורקי? נשתה אותו בבית בינתיים…

 

אורלי סלומון

 

Why Is The Perfect Choice?

הייחודיות שלנו

אנשים שבחרו להירשם לטיולנו, לא באמת זרים זה לזה,

כולם חברים שטרם נפגשו…

01.

שירות למטייל

לצד הדרכה מקצועית ומלומדת

02.

טיולים לקבוצות

חוויה חברתית ומחברת,חוויה מלאת צחוקים ושמחה במהלך הטיול

03.

צוות הדרכה בכיר

חוויה אישית כבר מרגע ההרשמה

04.

שירות אדיב ומקצועי

אצלנו גם מי שנרשם לבד לטיול, לא באמת לבד במהלכו

תפריט נגישות